اهمیت برندینگ چیست؟ انواع برندینگ کدامند؟

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
15:53
امیرحسین

اهمیت برندینگ چیست؟ انواع برندینگ کدامند؟

آمارها نشان داده است که داشتن یک تصویر برند مناسب در تمام پلتفرم ها می تواند میزان درآمد شرکت صاحب این برند را به میزان 23 درصد افزایش دهد. همین آمار نشان دهنده اهمیتی است که برندها دارند. در صورتی که بخواهید درباره تاثیراتی که برندینگ ممکن است بر روی تجارتتان داشته باشد توجه کنید؛ بدون تردید آمارهایی مانند آمار بالا، مانند طنینی می شوند که در گوشتان طنین انداز هستند. آمارهایی مانند این (که کم هم نیستند) نشان می دهند که در صورتی که نخواهید اهمیت تصویر برند و برندینگ را در زندگیتان درنظر بگیرید؛ بدون تردید بسیاری از مشتریان بالقوه تان را از دست داده اید. اگرچه تنها کمی وقت و انرژی بگذارید و بر روی موضوع برندینگ برنامه ریزی کنید، می توانید به آسانی از برندیگ بهترین استفاده ممکن را برای کارتان بکنید.

برندینگ چیست؟

یکی از ساده ترین تعاریفی که می توان برای برندینگ درنظر گرفت؛ این است که برندینگ "حرکت تولید برند" می باشد. هر حرکتی که جهت حمایت از برند شما انجام بگیرد را به عنوان برندینگ قلمداد می کنند. این حرکات ممکن است شامل تعریف کردن لوگو و حرکاتی مانند آن باشد.

اهمیت برندینگ در چیست؟

- برندینگ می تواند منجر به افزایش درآمد شرکت ها شود و بنابراین داشتن یک استراتژی مناسب برندینگ می تواند ارزش زیادی را به تجارت شما بدهد.

- برندینگ خوب باعث می شود که شرکت و تجارت شما نسبت به شرکت ها و تجارت های دیگر قابل تشخیص شود.

- برندینگ اطلاعاتی درباره تجارتتان به مردم می دهد. اطلاعاتی درباره این که تجارتتان درباره چیست؟ چکار می کند و چه خدمات یا محصولاتی ارایه می دهد؟

- داشتن یک برند ثابت می تواند منجر به ایجاد اعتماد در بازار شود

- برندینگ قوی برای یک شرکت همچنین منجر می شود که  کارکنان آن شرکت هم انگیزه بیشتری برای کار کردن پیدا کند و همچنین برندینگ قوی به افزایش کیفیت فرهنگ سازمانی هم کمک می کند.

- برندینگ حتی می تواند از تبلیغات شما حمایت کند و به شما این امکان را بدهد تا زمان بیشتری را بر روی پیام هایتان و زمان کمتری را بر روی تلاش برای کسب اعتماد از طرف مشتری صرف کنید

- به مشتریان کمک می کند تا بدانند که از محصولاتی با برند خاص، چه انتظاری داشته باشند. به عنوان مثال، شما همیشه می دانید که مزه یک فنجان قهوه که برند "استارباک" دارد چه مزه ای است!

انواع برندینگ

- برندینگ محصولات

- برندینگ شخصی

- برند شرکتی

- برندهای جغرافیایی

- برندهای خرده فروشی

- برندینگ به صورت همکاری(هم-برند بودن)


[ بازدید : 97 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مفاهیم و اصول برندینگ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]