7 روش برای افزایش وفاداری برند (Customer loalty) (قسمت دوم)

سه شنبه 19 فروردين 1399
17:34
امیرحسین

4) یک طراحی لوگوی بسیار مناسب طراحی کنید

یکی از مهم ترین پارامترهایی که افرادی که یک کمپانی تولید می کنند باید به منظور جلب مشتری استفاده کنند، پارامتر داشتن یک لوگوی مناسب است. از آن جایی که یک لوگوی مناسب نشان دهنده شخصیت و هویت یک برند است؛ بنابراین داشتن یک لوگوی مناسب می تواند منجر به دادن هویت مناسب به یک برند شود. در صورتی که در یک کمپانی از لوگوی مناسبی استفاده نشود، این کمپانی در کارش شکست می خورد چون لوگو به عنوان یک نمادی که معرفی کننده یک برند به مردم است نقش بسیار مهمی بازی می کند. لوگوها و المان های طراحی باید به گونه ای باشند که در تمام دستگاه ها به شیوه ای یکسان نمایش داده شوند.

5) بر روی حوزه ای که برندتان در این حوزه بهترین عملکرد را دارد متمرکز شوید

مشتریان به دنبال آن هستند که ارزش های هسته ای برند و کارهایی را که برند قرار است برای شما انجام دهد را مشخص کنند. آن ها این ارزش های هسته ای و کلیدی و کارهایی که قرار است انجام دهید را جزئی از شخصیت شما می بینند. در حقیقت به نظر آن ها کاری که می کنید، کسی است که هستید! شما چگونه می توانید به آن ها کمک کنید تا ارزش های برندتان را به سرعت و به آسانی مشخص کنند؟

6) اطمینان حاصل کنید که مشتریانتان برمی گردند

احتمال این که کاربران به وب سایت هایی که در گذشته از آن ها بازدید کرده اند و با این وب سایت ها تعاملات خوبی داشته اند باز گردند خیلی زیاد است. ولی معمولا کاربران به این موضوع توجهی نمی کنند و حتی در صورتی که از وب سایتی خرید کرده باشند که تجربه خیلی خوبی هم برای آن ها داشته باشد و آن ها را راضی کرده باشد، ولی باز هم در بسیاری از موارد فراموش می کنند که دوباره برای خرید کردن به این وب سایت سر بزنند. آن ها معمولا به خاطر نخواهند آورد که از چه وب سایتی خرید کرده اند. در شرایطی که بر اساس آمار، در روز 2.9 میلیارد کاربر که در گوگل به جستجو می پردازند؛ شما باید از هر موقعیتی برای جذاب تر کردن وب سایت هایتان استفاده کنید. شما می توانید این کا را با تولید کردن برنامه هایی که پاداش هایی را برای افراد وفادار به برند درنظر می گیرند، انجام دهید. هرچقدر که پاداشتان بزرگتر باشد، می توانید انتظار داشته باشید که میزان بیشتری از مشتریان جلب کار شوند. البته برای این کار روش های دیگری نیز وجود دارد. از جمله روش بازاریابی مجدد با استفاده از شبکه های اجتماعی یا ایمیل و غیره نیز از روش هایی هستند که می تواند برای بازاریابی از آن ها استفاده کرد.

7) برای تبلیغ برندتان، رو به افراد تاثیرگذار کنید

یکی از روش هایی که با استفاده از این روش می تواند وفاداری برند را ساخت، این است که از سلبریتی ها و افراد مشهور استفاده کنید و از آن ها بخواهید تا برندهایتان را تبلیغ کنند. (به عنوان مثال، به تبلیغاتی که کیم کارداشیان برای فالوورهایش در اینستاگرام می کند را می تواند به عنوان نمونه ای مناسب از تبلیغات برند ها توسط اشخاص تاثیرگذار به حساب آورد). هنگامی که صحبت از ایجاد وفاداری برند به میان می آید، می توان گفت که ممکن است کار روی آوردن و کمک گرفتن از افراد مشهور برای ایجاد وفاداری برند، کار مناسبی است؛ مخصوصا در صورتی که این کار از طریق شبکه های اجتماعی انجام شود.

سلبریتی ها می توانند با انجام دادن تبلیغات مختلف، کاری کنند که میزان مشهوریت برند شما افزایش پیدا کند. کمکی که برند نایک از لنس آرمسترانگ  (Lance Armstrong) گرفت نمونه خوبی برای این کار است.


[ بازدید : 83 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مفاهیم و اصول برندینگ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]