برند سازی

چهارشنبه 11 دی 1398
11:26
امیرحسین

تعریف برند شما چگونه باید باشد؟


تعریف نام تجاری شما مانند سفری برای کشف تجارت است.

وقتی نام تجاری خود را تعریف کردید، میخواهید چگونه مردم آن را درک کنند؟ در اینجا چند نکته ساده که در طول زمان تست شده اند را برای شما به اشتراک میگذارم  :

1.یک لوگوی عالی داشته باشید!

 آن را در همه جا قرار دهید.


2. پیام برند خود را بنویسید!

کلید واژه ای که می خواهید با نام تجاری شما ارتباط برقرار کند چیست؟ تمام کارمندان باید از ویژگی های برند شما آگاه باشند.


3.برای شرکت خود “لحنی” ایجاد کنید که نشانگر برند شما باشد

 برندینگ تمام زوایا و جنبه های کسب و کار شما را در بر می گیرد. شکل پاسخ دادن تماس های تلفنی، نحوه لباس پوشیدن کارشناسان فروش، امضا الکترونیک ایمیل ها و هر چیز که فکرش را بکنید.



4. “صدا و پیام” (Company`s Voice) سازمان خود را بسازید.

پیام شما می بایست منعکس کننده ارزش‌ها و شخصیت برند شما باشد. این یکی از اولین اوصول برندینگ و بسیار مهم است. صدای خاص سازمان باید در تمام راه های ارتباطی با مشتریان (نوشتاری، دیداری، آنلاین، آفلاین و غیره) نمود پیدا کند. برند شما برندی دوستانه است؟ اگر اینطور است سعی کنید با مشتری ارتباطات دو طرفه برقرا کنید. می خواهید برندی جدی و گران قیمت بسازید؟ برخوردی رسمی داشته باشید.


5. الگوهای استاندارد بسازید

از رنگ ها و لوگوی یکسان استفاده کنید. کاری کنید که تمام بخش های محصول بیانگر ارزشی واحد یا مجوعه ای واحد از ارزش ها باشد. نیازی به تجمل نیست، سعی کنید یکپارچه و نامتناقض باشید.


6.به برندتان وفادار باشید.

اگر به قول و قراری که با مشتریان گذاشته اید پایبند نباشید، مشتریان نه به شما باز می گردند و نه دیگران را به شما ارجاع می دهند.



7.ثابت قدم، یکپارچه و نامتناقض باشید.

حفظ یکپارچگی مهمترین بخش از اصول برندینگ است چرا که همه موارد بالا را در بر می گیرد و رعایت آن به ساخت یک «هویت برند» قوی منجر خواهد شد. اگر از این موضوع به سادگی بگذرید تلاش هایتان برای برندسازی  با شکست مواجه خواهند شد.


[ بازدید : 76 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مفاهیم و اصول برندینگ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]