چگونه در صنعت برندینگ موفق شویم؟

دوشنبه 23 دی 1398
11:50
امیرحسین

موفقیت در صنعت برندینگ

امروزه، بازارهای جهانی از هر زمانی دیگری فعال تر هستند و روز به روز فرآورده ها و سرویس های جدیدی به بازار عرضه می شوند. صنعت بازاریابی بسیار رقابتی است و این بدان معنی است که برای موفق شدن در این صنعت باید بسیار کوشا باشید.

 صنعتی که جایگاه مهمی در اکوسیستم های بازاریابی دارد، صنعت "برندینگ" است.

کاری که صنعت برندینگ انجام می دهد این است که برندها را تولید می کند و آن ها را ارتقا می دهد. در دنیای امروزه، حجم زیادی از اطلاعات از طریق اینترنت و فضای مجازی در دسترس افراد قرار دارد و این اطلاعات را می توان با کمک گوشی های همراه به راحتی و در کسری از ثانیه بدست آورد. در دنیایی که گوشی های هوشمند می توانند در کسری از ثانیه اطلاعات را رد و بدل کنند، موضوع برندینگ از اهمیت ویژه ای برخوردارشده است به این دلیل که برندینگ با استفاده از اینترنت کار را برای سازمان هایی که در رقابت هستند بسیار سخت کرده است. از آن جایی که  برای موفقیت هر سازمانی، یک برندینگ قوی مورد نیاز است.

بنابراین سازمان ها باید زمان و انرژی زیادی را صرف بخش برندینگ کنند.

سازمان ها برای این کار باید تحقیقاتی گسترده در این رابطه انجام دهند. آن ها باید تیمی متشکل از متخصصان در زمینه برندینگ را جمع کنند و از این تیم بخواهند تا به صورت دقیق وب سایت ها و شبکه های اجتماعی را بررسی کنند و برندهای مرتبط با سازمان های دیگر را چک کنند و ببینند که کدامیک از این برندها موفق تر عمل کرده است و آن ها نیز سعی کنند تا از روش ها و تکنیک های این برندها استفاده کنند تا به موفقیت برسند. 

بهتر است که در ابتدا یک برند را به عنوان برند آزمایشی ایجاد کنید و آن را به آزمایش بگذارید. 

به عنوان نمونه، نتفلیکس (Netflix) را درنظر بگیرید. نتفلیکس به کاربرانش دسترسی کامل 30 روزه را به ویدیوها می دهد. کاربران وقت دارند تا به مدت 30 روز این سرویس را آزمایش کنند و مزیت ها و معایب آن را برسی کنند. بعد از دوره آزمایشی، نتفلیکس تبدیل به یکی از گزینه های مهم بسیاری از کاربران برای تفریحات و سرگرمی می شود. این موضوع مستقیما منجر به فروش برای نتفلیکس می شود.

به طور کلی در هر صنعتی، موضوع معروفیت اهمیت فراوانی دارد. موضوع معروفیت در صنعت برندینگ دوبرابر هم می شود از طریق برندینگ است که می توان فهمید که دنیای خارج چه دیدگاهی نسبت به یک تجارت خاص دارد.

 یکی از راه هایی که می توان مشهوریت برند را افزایش داد، این است که نتیجه های رضایت بخشی که مشتریان قبلی داشته اند را به مشتریان جدیدتر بیان کنید.

 در حقیقت در این جا بجای این که به آن ها بگویید که چه کارهایی می توانید بکنید؛ به آن ها می گویید که چه کارهایی در گذشته کرده اید. استفاده از این روش به شهرت برند کمک شایانی می کند.

همان طور که در بالا اشاره شد، برای ایجاد برندنیگ در دنیای امروز باید راه های مختلفی را امتحان کرد. ولی این موضوع باید همیشه به یادتان باشد که بدانید که چه گروهی از افراد به خدمات شما علاقه مند هستند و سعی کنید اعتماد را میان آن گروه افزایش دهید.


[ بازدید : 119 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مفاهیم و اصول برندینگ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]